szende szerdai szerenád

2017. október 18. 16:13

ola!

fejben mindig olyan jókis blogbejegyzéseket fogalmazok...persze a laptop elé leülve már fogalmam sincs, miről is szólt. azért megpróbálom összefoglalni a közelmúlt eseményeit.

2 hete csütörtökön voltam állásinterjún a Grizzly's-ben... a pasi nagyon kedves volt, felajánlott egy pincérnő állást, hozzátéve 'it's a no-brainer', vagyis hogy nem kell sokat gondolkoznia azon, hogy felvegyen-e? ez jól esett... viszont mivel épp lejáróban volt a zöldkártyám, megbeszéltük, hogy majd akkor kezdek, amikor már rendben vannak a papirjaim. (erre és az 'értesitő emailre' egy hétig vártam, email nem jött, a levél meg szombaton bekúszott a postaládába, de én csak hétfőn találtam meg...) szóval ideértek a papirok, felhivtam őket hétfőn, mire a női menedzser mondta, hogy a pasival beszéljek majd (ha korábban vele beszéltem), hivjam másnap. hivtam másnap, a pasi mondta, hogy 2 napig szabadságon lesz, de beszél a nővel, hogy lenne-e ideje elkezdeni a tréninget velem addig? és hogy majd visszahiv - én úgy értettem, azt mondta, aznap délután, de lehet, hogy valamelyik nap délutánt mondott, nem tudom...mindenesetre tegnap óta még senki nem hivott, én meg kezdek aggódni kicsit...mégis mikor fogok elkezdeni dolgozni?! majd novemberben??

na, úgyhogy már elegem van ebből a várakozásból...mindig várni valamire...hogy megkapják a papirjaimat, hogy elküldjék a papiromat, hogy valaki visszahivjon, hogy kiderüljön, mi lesz a Jeró munkahelyével (ezt majd leirom, ha már többet tudunk, vagyis majd holnapután talán?!)

a borászatba szerintem most szombaton megyek utoljára. nem beszéltünk róla, de a beosztásból úgy tűnik...kicsit rosszul esik, hogy bezzeg az új lányt beosztják hosszabb időre, mert nem érzem úgy, hogy én nem dolgoztam volna keményen.. csak hát ugye egy órányira lakom és basszam meg.

ja, meg volt egy piac, a Market Under Glass, múlt hét csütörtök-péntek-szombat. jó volt, az emberek ismét kedvesek voltak, beszélgettem erről-arról (ékszerekről, a piacról, megereszkedett fülcimpákról, csak a szokásos...) vettek ékszereket is, ittam jókis brevét, ettem finom almás sütit, röhögtem a Darcy-val... jó volt, na. kéne egy ilyen minden hétre/hétvégére és akkor minden rendben lenne :)

addig is reggelente listát irok, hogy miket kéne aznap megcsinálnom...mára ezek jutottak:

- plafon festés: mivel én meg a festés úgy egyáltalán nem vagyunk jó barátok, és elég sok kence jutott a plafonra is, amit most fehérrel ki kéne javitani...ehhem.
- takaritás: ebben semmi móka nincs, de muszáj, mert áthivni sem mernék senkit, annyi kutyaszőr és maszat van a linóleumos területeken...
- terasz: fa székeket elrakni, úgysem ült rajtuk senki egész évben, mostmár eleget tűrték az időjárás viszontagságait... ezen kivül a többi széket is elrakom majd szerintem, meg ha nagyon fittipaldi leszek, kigyepálom az elszáradt zöldségeket a kertből, ne itt csúnyálkodjanak...esetleg a tábortűzköz idehordott fákat átrakom máshova, hogy kicsit szebb legyen az összkép...tudjátok, ilyen az élet a lila akác közben... rendben kell tartani az udvart, mert a szomszéd kihivja az ördögűzőt.
- ékszeres cuccokat rendelni - ez letudva! juhúú!

és akkor nekiállok a többinek is.