mire megtanultam

(fogalmam sincs, ezt mikor irtam, a vázlatok között találtam rá.)

új év, újra itt.

szuper blog-iró vagyok, ugye?

update:

- október óta a Lulu Beans-ben dolgozom, szép lassan kitchen supervisor lesz belőlem (remélem!)

- gőzerővel esküvőszervezés zajlik. rá vagyok pörögve a bordó-pink-szürke-sötétkék-bármi kombinációra, de attól tartok a CzoborGabinak csak limitált szinei vannak. meh.

-krvára fáj a jobbfelső fogam pár napja. nem tudom, mi történt, ami ennyire kicsinálta a fogamat, de nagyon kellett ez nekem, mint púp a hátamra

- Jeremyvel hullámvölgy. általában jó, de néha magunkra nézek, és nem látom, hogy boldogok lennénk (vagy inkább csak én nem vagyok az?!). megszokott minden. de dolgozunk rajta.

- Luna éppen tréningen van, vagyis kutyanapköziben. sokba fog ez nekünk kerülni... de szombaton meglátogatjuk, jupijé :)

- elkezdtem olvasni a Girl with a dragon tattoo-t.érdekesnek tűnik, de sajnos az internet jobban leköt :/ (nem kéne. hüllye internet.)

- önkénteskedni most nem önkénteskedek, mert sz*rok rá éppen. megy nélkülem is a bingó. inkább kutyázni lenne kedvem, de ilyen fájós foggal nem visz rá a lélek hogy kint a hidegben ácsorogjak a kutyákkal :(

 

na, ennyi, most nincs kedvem másról irni.