feb16

február 16., kedd

újabb szabadnap. eddig ez egy kifejezetten sikeres szabadnap.

7 körül keltem, mivel a Luna már erősen ugrált a fejemen (minek is tovább aludni?!?)
miután kiengedtem egy kicsit levegőzni, megittam a fufu-kávémat (gy.k. alacsony koffeintartalmú, ámde annál izesebb kotyvalék, tejjel tovább higitva), és elmentem a postára, hogy megérdeklődjem, ugyanmár mikor sziveskednek kiszállitani nekem a kézi mixert, amit 2 hete rendeltem (és elvileg csütörtök óta a helyi postán áll)?! ott a bácsi azt mondta, valószinuleg nem kapták még meg. azóta viszont megkaptam a mixert,szóval tényleg nem értem, ki-mit-hol nézett félre. a lényeg, hogy ideért. :) remélem szuperül is működik!!
(tanulság: a posta itt is posta. :))

ezután bementem a helyi könyvtárba, és regisztráltam. hát nem egy SzabóErvin, sem állományban, sem kinézet/stilus tekintetében nem éri utol. mindenesetre találtam két könyvet, amik nélkül nem tudtam eljönni: az egyik Kurt Cobain hatását vizsgálja - a zenére, a popkultúrára, a világra. a másik Banksy-ről szól, illetve a munkásságáról, és hogy mit képvisel.

aztán vásárolni voltam, és csodás dolog történt: találtam friss élesztőt! :) ez annyira feldobott, hogy azóta is csak azon pörgök, mennyi szuper dolgot fogok tudni megcsinálni majd a friss élesztővel (amiért pénteken vissza kell mennem a boltba, ugyanis a mostani készletük lejárt már...)