Willmar, osz, ozonviz, es a Drei Vetter Taft meg mindig tart!

oohm... ki kapcsolta le a nyarat??

tegnap ota esik, borus az ido, nem hogy kimenni nincs kedve az embernek, de meg az ablakon kinezni sem. egy hete meg majd meg haltam a melegtol, ma meg teli sapkaban, salban, teli zoknis tornacipoben kellett a kutyafuttatoba mennem. szegyen es gyalazat!

regota gondolkoztam, hogy nekiallok ennek a blognak, de 1. mivel az en draga (es oregecske) laptopom mindig eleg hamar leall, nem volt kedvem szorakozni ezzel. most belottem a Jeremy laptopjat, ugyhogy ezen tudok potyogni -sajnos ekezetek nelkul. 2. folyton valami elvonja a figyelmemet, es felbemaradnak a gondolataim, a bejegyzeseim. peldaul miota ma nekialltam a blognak, mar skype-oltam Apaval, es megbuheraltam + megrendeltem 25 fotot. *INGYEN! regisztraltam a walmart fotos oldalara (olcsobb, mint a target-e), es rogton kuldtek egy kupont 25 ingyen fotohoz. gondoltam lesz valami aprobetus resz, de nem! ugyhogy szigoruan 25 kepre redukaltam a dolgot, miutan nem volt kedvem par centert a bankkartyas fizetesen atvergodni. azota mar kesz is vannak, azta! :D koosziii walmaaaart. (hiaba utalja a Jeremy a sok fura fazon miatt, en szeretem, mert olcso, de jo. meg kozelebb van, mint a tobbi bolt. meg csoro vagyok, ugyhogy a sporolas nagyon megy.)