csakegyszerda

lelki szemeim elott megjelent, ahogy az auto fele setalok es a forgoszelben elrepul mellettem Dorothyek kansasi haza, aztan egy tehen, aztan Toto kutya. de panikra semmi ok!

ez titok, de kicsit bekapcsoltam a futest. egyszeruen fazok. a paradicsompalantaim kint a teraszon aznak: dolnek jobbra-balra, haldoklanak, hullajtjak a zold paradicsomokat.

a szomszed kutyaja pedig -ugy tunik- wc-nek hasznalja az udvarunkat. nem vagyok tul boldog ettol, tekintve, hogy a Luna utan is en takaritok, ami igy kicsit meg macerasabb, hogy beteg. (by the way, reggel megint idehanyt a feher padloszonyegre... milyen jo, hogy egyszer kicsereljuk majd, alig varom!)

na de nem erek ra egesz nap itt ulni. allatorvos, aztan menards. veszek fekete festeket, es lefestem az allotukrot.* meg par fotokeretet. meg ami meg eszembe jut/a kezem ugyebe kerul. a madaretetot is meg kell javitanom. aztan fel kell hivnom az eskuvoi dekoros ceget. aztan...meh, inkabb irok listat, mielott a felet elfelejtem.

 

 

* ilyen a tukor. randa, vilagosbarna. eloszor valami vagany szinre gondoltam, de mivel az eloszobaban lesz, most a fekete is megteszi. az univerzalis, es szerintem komoly(abb) kinezetet ad majd neki.kidron-mirrors-oval_k50-180.jpg